브랜드 확장에서 브랜드 제휴 전략에 관한 연구
The Effect of Brand Alliance on Evaluation of Extended Product
상품학연구 |
28 |
2 |
2010 |
경영학
브랜드 확장에서 브랜드 제휴 전략에 관한 연구
The Effect of Brand Alliance on Evaluation of Extended Product
상품학연구 |
28 |
2 |
2010 |
경영학
브랜드 확장에서 브랜드 제휴의 효과: 확장의 방향과 속성 형태의 조절효과를 중심으로
A Study of Effective Brand Extension using a Brand Alliance: Focusing on Moderating Effects of Direction of Extension and Type of Attribute
상품학연구 |
28 |
5 |
2010 |
경영학
브랜드 확장에서 브랜드 제휴의 효과: 확장의 방향과 속성 형태의 조절효과를 중심으로
A Study of Effective Brand Extension using a Brand Alliance: Focusing on Moderating Effects of Direction of Extension and Type of Attribute
상품학연구 |
28 |
5 |
2010 |
경영학