브랜드 애호도에 대한 인적동일시 경로와 브랜드 동일시 경로 연구
A Study of Brand Identification Path and Personal Identification Path on Brand Loyalty
마케팅연구 |
25 |
3 |
2010 |
경영학
프로야구 관중의 자아이미지와 브랜드이미지 일치성이 지각된 서비스품질에 미치는 영향에 대한 기업연상의 조절효과
The Congruence between Self-Image and Brand-Image on Perceived Service Quality for Professional Baseball Spectators : The Moderating Effects of Corporate Association
한국스포츠산업경영학회지 |
16 |
6 |
2011 |
체육
소비자의 최고경영자 특성 인식이 사회적 기업에 대한 태도에 미치는 영향에 관한 연구
A Study on the Influence of Perceived CEO Characteristics on Attitude toward Social Enterprise
기업가정신과 벤처연구 |
15 |
3 |
2012 |
경영학
패밀리레스토랑에 대한 소비자의 기업 연상이 신뢰, 만족도, 브랜드태도 및 행동의도에 미치는 영향
The effects of corporate association in family restaurant upon trust, customer satisfaction, brand attitude and behavioral intention
관광레저연구 |
22 |
2 |
2010 |
관광학
패밀리레스토랑에 대한 소비자의 기업 연상이 신뢰, 만족도, 브랜드태도 및 행동의도에 미치는 영향
The effects of corporate association in family restaurant upon trust, customer satisfaction, brand attitude and behavioral intention
관광레저연구 |
22 |
2 |
2010 |
관광학