The Influences of Retailer-Perceived Brand Equity on Brand Performance: Focused on Mongolian Retailers
소매상이 지각한 브랜드자산이 브랜드성과에 미치는 영향: 몽골소매상을 중심으로
산업경제연구 |
25 |
3 |
2012 |
경제학
마케팅활동, 브랜드자산, 브랜드성과 간의 관계에 관한 연구: 서비스업을 중심으로
The Study on the Relationships among Marketing Activities, Brand Equity, and Brand Performance: Focused on Service Industries
산업경제연구 |
24 |
4 |
2011 |
경제학
성 일치성이 브랜드확장 평가에 미치는 영향
Effect of Gender Consistency on Brand Extension Evaluation
마케팅연구 |
25 |
3 |
2010 |
경영학
성 일치성이 브랜드확장 평가에 미치는 영향
Effect of Gender Consistency on Brand Extension Evaluation
마케팅연구 |
25 |
3 |
2010 |
경영학