SNS(Social Networking Service)에서 관계효익이 e-loyalty에 미치는 영향(소셜커머스에서 만족과 신뢰를 매개역할로)
The Effect of Relational Benefits on e-loyalty in SNS
유통경영학회지 |
15 |
1 |
2012 |
무역학
인터넷쇼핑몰에서 관계효익이 재구매의도에 미치는 영향에 관한 연구 - 중국인을 중심으로 -
인터넷쇼핑몰, 관계효익, 신뢰, 고객만족, 재구매의도
e-비즈니스연구 |
12 |
1 |
2011 |
무역학
태권도장의 관계효익이 고객만족, 고객신뢰, 전환장벽 및 고객충성도에 미치는 영향
The Effect of Taekwondo Gym`s Relational Benefits on Customer Satisfaction, Customer Trust, Switching Barrier and Customer Loyalty
한국스포츠산업경영학회지 |
16 |
3 |
2011 |
체육
한식당 이용고객의 개인적 관여도가 관계효익 및 자발적 행위에 미치는 영향
Influence of Personal Involvement on Relational Benefits and Customer Voluntary Behaviors for Korean Restaurant Customers
호텔관광연구 |
12 |
3 |
2010 |
호텔/외식산업경영
한식당 이용고객의 개인적 관여도가 관계효익 및 자발적 행위에 미치는 영향
Influence of Personal Involvement on Relational Benefits and Customer Voluntary Behaviors for Korean Restaurant Customers
호텔관광연구 |
12 |
3 |
2010 |
호텔/외식산업경영
택배서비스 이용자가 인지하는 관계효익과 고객충성도에 관한 연구
The Relationship between Relational Benefits and Loyalty of Customers in Courier Services.
로지스틱스연구 |
19 |
3 |
2011 |
경영학
관계효익이 장기지향성에 미치는 영향에 관한 연구 - 신뢰와 관계몰입을 매개변수로 -
A Study of the Effect of Relational Benefits on Long-Term Orientation - Trust and Relational Commitment As a Mediator -
호텔경영학연구 |
19 |
6 |
2010 |
관광학
관계효익이 장기지향성에 미치는 영향에 관한 연구 - 신뢰와 관계몰입을 매개변수로 -
A Study of the Effect of Relational Benefits on Long-Term Orientation - Trust and Relational Commitment As a Mediator -
호텔경영학연구 |
19 |
6 |
2010 |
관광학
와인 바에서의 관계효익이 고객만족에 미치는 영향에 관한 연구: 관계기간 및 방문빈도에 따른 집단 간의 차이를 중심으로
The Effect of Customer Relationship on Customer Satisfaction in Wine Bar: Focused on Group Differences Based on Relationship Length and Visit Frequency
호텔경영학연구 |
20 |
4 |
2011 |
관광학