IPTV의 고객태도 형성과정과 관여도의 조절역할 및 구매의도 형성과정에서 만족, 몰입, 애호도의 역할
The Antecedents and Outcomes of User Attitude in IPTV Service: Focused on the Mediating Roles of Involvement and the Linkage between Processes of Buying Intention
경영학연구 |
39 |
1 |
2010 |
경영학
IS모형, TAM모형, 관계품질 및 관계성과의 구조적 관련성에 관한 통합연구: IPTV 서비스를 중심으로
The Integration and Communication between Marketing and Design Functions in the Development of New Products
산업경제연구 |
23 |
4 |
2010 |
경제학
IS모형, TAM모형, 관계품질 및 관계성과의 구조적 관련성에 관한 통합연구: IPTV 서비스를 중심으로
The Integration and Communication between Marketing and Design Functions in the Development of New Products
산업경제연구 |
23 |
4 |
2010 |
경제학
인터넷 유료 정보콘텐츠 서비스 특성이 고객만족, 고객애호도에 미치는 영향에 관한 연구 - 콘텐츠 유형에 따른 조절효과 검증 -
A Study on the Impact of the Service Characteristics of Premium Internet Information Contents on Customer Satisfaction and Customer Loyalty
경영과 정보연구 |
30 |
3 |
2011 |
경영학
Chow’s F-Value Test에 의한 Gap(P-E)-Model과 Multiplicative(IxP)-Model의 우수성 비교연구
A Study on Comparison of Excellence Between Gap(P-E)-Model and Multiplicative(IxP)-Model by Chow's F-Value Test
관광레저연구 |
23 |
5 |
2011 |
관광학
기능성 화장품의 IMC 활동과 브랜드 이미지가 고객 만족 및 고객 애호도에 미치는 영향
Study on Relationship among IMC Activities, Brand Image, Customer Satisfaction and Customer Loyalty of Functional Cosmetics
홍보학연구 |
14 |
3 |
2010 |
신문방송학
기능성 화장품의 IMC 활동과 브랜드 이미지가 고객 만족 및 고객 애호도에 미치는 영향
Study on Relationship among IMC Activities, Brand Image, Customer Satisfaction and Customer Loyalty of Functional Cosmetics
홍보학연구 |
14 |
3 |
2010 |
신문방송학
호텔기업의 관계혜택이 만족, 신뢰 및 고객애호도에 미치는 영향
The Impacts of Relational Benefit on Satisfaction, Trust, and Customer Loyalty in The Hotel Industry
관광레저연구 |
23 |
1 |
2011 |
관광학
은행서비스에서 고객지향성, 금리민감도, 고객애호도의 구조에 관한 연구: 예금이자율과 대출이자율의 조절효과
A Study on the Framework of Customer Orientation, Interest Rate Sensitivity, and Customer Loyalty in the Banking Services: The Moderating Roles of Deposit Interest and Loan Interest Rates
아시아마케팅저널 |
12 |
3 |
2010 |
경영학
은행서비스에서 고객지향성, 금리민감도, 고객애호도의 구조에 관한 연구: 예금이자율과 대출이자율의 조절효과
A Study on the Framework of Customer Orientation, Interest Rate Sensitivity, and Customer Loyalty in the Banking Services: The Moderating Roles of Deposit Interest and Loan Interest Rates
아시아마케팅저널 |
12 |
3 |
2010 |
경영학