중국의 對日 인식과 中日 關係
대한정치학회보 |
17 |
3 |
2010 |
기타사회과학일반
중국의 對日 인식과 中日 關係
대한정치학회보 |
17 |
3 |
2010 |
기타사회과학일반
東南亞 수입시장에서 韓中日의 경쟁관계 분석
Competitiveness Relationship among Korea, China, and Japan in Southeast Asian Market
한중사회과학연구 |
8 |
1 |
2010 |
지역학
東南亞 수입시장에서 韓中日의 경쟁관계 분석
Competitiveness Relationship among Korea, China, and Japan in Southeast Asian Market
한중사회과학연구 |
8 |
1 |
2010 |
지역학
영화 관람창구 선택에 영향을 미치는 요인과 창구 간 경쟁관계 적소분석: 극장, DVD, 인터넷, TV
Niche Analyses and Factors Affecting the Selection of Film Windows: Theater, DVD, Internet and TV
미디어 경제와 문화 |
8 |
2 |
2010 |
기타신문방송학
영화 관람창구 선택에 영향을 미치는 요인과 창구 간 경쟁관계 적소분석: 극장, DVD, 인터넷, TV
Niche Analyses and Factors Affecting the Selection of Film Windows: Theater, DVD, Internet and TV
미디어 경제와 문화 |
8 |
2 |
2010 |
기타신문방송학
동남아에 대한 한·중·일의 생산공정별 수출구조와 경쟁관계: 중국의 한·일수출 구축효과를 중심으로
Changes of Export Structure and Crowding-out Effects of China on Korean and Japanese Exports in Southeast Asia: Analysis by Production Phase
동남아시아연구 |
20 |
3 |
2010 |
지역학
동남아에 대한 한·중·일의 생산공정별 수출구조와 경쟁관계: 중국의 한·일수출 구축효과를 중심으로
Changes of Export Structure and Crowding-out Effects of China on Korean and Japanese Exports in Southeast Asia: Analysis by Production Phase
동남아시아연구 |
20 |
3 |
2010 |
지역학
시장지배력 남용행위의 분석적 접근방법: ‘관련시장’에서의 ‘경쟁관계’의 필요성
Analytical Approach to Abuse of Market Dominance Offense: Need for‘Competitive Relationship’in Antitrust Market
경제법연구 |
9 |
2 |
2010 |
법학
시장지배력 남용행위의 분석적 접근방법: ‘관련시장’에서의 ‘경쟁관계’의 필요성
Analytical Approach to Abuse of Market Dominance Offense: Need for‘Competitive Relationship’in Antitrust Market
경제법연구 |
9 |
2 |
2010 |
법학
동북아 3국간 전기전자산업의 경쟁관계 변화 분석
An Analysis of Competition of Electrical and Electronics Industry among the Three Countries in Northeast Asia
한국동북아논총 |
16 |
4 |
2011 |
사회과학일반