핵심 서비스품질과 관계혜택이 고객의 이탈의도와 추천의도에 미치는 영향에 관한 연구 - 고객만족과 전환장벽을 매개로-
The Impact of Core Service Quality and Relational Benefit on Customer Defection and Recommendation Intentions through Customer Satisfaction and Switching Barrier
마케팅관리연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학
핵심 서비스품질과 관계혜택이 고객의 이탈의도와 추천의도에 미치는 영향에 관한 연구 - 고객만족과 전환장벽을 매개로-
The Impact of Core Service Quality and Relational Benefit on Customer Defection and Recommendation Intentions through Customer Satisfaction and Switching Barrier
마케팅관리연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학
소비자 불만족, 대안의 매력도, 전환 비용이 소비자의 전환 의향에 미치는 영향 검증
The Effects of Customer Dissatisfaction, Alternative Attractiveness, Switching Cost on Customer Switching Intention
산업경제연구 |
23 |
4 |
2010 |
경제학
소비자 불만족, 대안의 매력도, 전환 비용이 소비자의 전환 의향에 미치는 영향 검증
The Effects of Customer Dissatisfaction, Alternative Attractiveness, Switching Cost on Customer Switching Intention
산업경제연구 |
23 |
4 |
2010 |
경제학
고객만족과 고객충성도 간의 관계 - 비선형성과 전환장벽의 조절효과-
The Relationship between Customer Satisfaction and Customer Loyalty - Considering Nonlinearity of those Relationship and Moderating Effect of Switching Barriers -
마케팅관리연구 |
15 |
2 |
2010 |
경영학
고객만족과 고객충성도 간의 관계 - 비선형성과 전환장벽의 조절효과-
The Relationship between Customer Satisfaction and Customer Loyalty - Considering Nonlinearity of those Relationship and Moderating Effect of Switching Barriers -
마케팅관리연구 |
15 |
2 |
2010 |
경영학
스포츠센터의 핵심서비스품질, 관계혜택, 대안매력도, 전환비용, 고객만족 및 재이용의도의 관계
Relationships among Sport Center's Core Service Quality, Relational Benefit, Alternative Attractiveness, Switching Cost, Customer Satisfaction and Reuse Intention
한국스포츠산업경영학회지 |
16 |
6 |
2011 |
체육
레스토랑 방문 고객의 만족도와 고객 충성도간 관계에 있어 대안매력도와 전환비용의 조절효과
The Role of Alternative Attractiveness and Switching Costs on Moderating Customer Satisfaction or Customer Loyalty in the Foodservice Industry
호텔경영학연구 |
20 |
6 |
2011 |
관광학