BSC의 내부프로세스와 학습․성장관점이 조직의 관계특성과 경영성과에 미치는 영향에 관한 연구 -대형 할인점을 중심으로-
Effects on Organizational Relation Characteristics and Performance from the Internal Business Process, Learning & Growth of BSC -Focused on Large-Scale Discount stores -
유통경영학회지 |
13 |
2 |
2010 |
무역학
BSC의 내부프로세스와 학습․성장관점이 조직의 관계특성과 경영성과에 미치는 영향에 관한 연구 -대형 할인점을 중심으로-
Effects on Organizational Relation Characteristics and Performance from the Internal Business Process, Learning & Growth of BSC -Focused on Large-Scale Discount stores -
유통경영학회지 |
13 |
2 |
2010 |
무역학
탈냉전기의 한일관계의 구조전환과 상호의존
The New Foreign Policies for the 21C Korea-Japan Relations
국방연구 |
53 |
2 |
2010 |
정책학
탈냉전기의 한일관계의 구조전환과 상호의존
The New Foreign Policies for the 21C Korea-Japan Relations
국방연구 |
53 |
2 |
2010 |
정책학
외식업프랜차이즈시스템의 관계특성이 장기관계지향성에 미치는 영향: 갈등을 매개변수, 서울 경기지역을 중심으로
The Effect of Relationship Characteristics on Long-Term Orientation in The Franchise System: Mediating Effects of Conflict
관광레저연구 |
22 |
4 |
2010 |
관광학
외식업프랜차이즈시스템의 관계특성이 장기관계지향성에 미치는 영향: 갈등을 매개변수, 서울 경기지역을 중심으로
The Effect of Relationship Characteristics on Long-Term Orientation in The Franchise System: Mediating Effects of Conflict
관광레저연구 |
22 |
4 |
2010 |
관광학
안경업 프랜차이즈 가맹본부와 가맹사업자와의 관계특성이 관계성과에 미치는 영향
Impacts of Relational characteristics between Optical Franchisor and Franchisees on Relational Performance
유통과학연구 |
8 |
2 |
2010 |
산업/서비스경제
안경업 프랜차이즈 가맹본부와 가맹사업자와의 관계특성이 관계성과에 미치는 영향
Impacts of Relational characteristics between Optical Franchisor and Franchisees on Relational Performance
유통과학연구 |
8 |
2 |
2010 |
산업/서비스경제
사회복지기관과 후원자와의 관계품질이 관계유지의도에 미치는 영향
Effects of Perceived Relationship Quality on Social Welfare Organizations-Donors Relationships Intention
경영연구 |
25 |
3 |
2010 |
경영학
사회복지기관과 후원자와의 관계품질이 관계유지의도에 미치는 영향
Effects of Perceived Relationship Quality on Social Welfare Organizations-Donors Relationships Intention
경영연구 |
25 |
3 |
2010 |
경영학