항공사 서비스품질과 고객충성도의 관계에서 기업이미지와 고객-기업동일시의 매개효과 연구
A Study on Mediating Effect of Corporation Image and Customer-Company Identification in Relationship between SERVQUAL and Customer Loyalty in Airline Industry
호텔경영학연구 |
19 |
6 |
2010 |
관광학
항공사 서비스품질과 고객충성도의 관계에서 기업이미지와 고객-기업동일시의 매개효과 연구
A Study on Mediating Effect of Corporation Image and Customer-Company Identification in Relationship between SERVQUAL and Customer Loyalty in Airline Industry
호텔경영학연구 |
19 |
6 |
2010 |
관광학
항공사의 서비스 품질이 고객-기업 동일시와 재구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
A Study of the Effect of SERVQUAL on Customer-Company Identification and Repurchase Intention in Airline Company
호텔관광연구 |
13 |
3 |
2011 |
호텔/외식산업경영