POP(Point-of-Purchase) 광고 유형 및 메시지 속성에 대한 탐색적 연구
An Exploratory Study of the Classification ofPoint-of-Purchase Advertising and its Message Contents
OOH광고학연구 |
7 |
4 |
2010 |
신문방송학
POP(Point-of-Purchase) 광고 유형 및 메시지 속성에 대한 탐색적 연구
An Exploratory Study of the Classification ofPoint-of-Purchase Advertising and its Message Contents
OOH광고학연구 |
7 |
4 |
2010 |
신문방송학
POP(Point-of-Purchase) 광고 유형 및 메시지 속성에 대한 탐색적 연구
An Exploratory Study of the Classification ofPoint-of-Purchase Advertising and its Message Contents
OOH광고학연구 |
7 |
4 |
2010 |
신문방송학
POP(Point-of-Purchase) 광고 유형 및 메시지 속성에 대한 탐색적 연구
An Exploratory Study of the Classification ofPoint-of-Purchase Advertising and its Message Contents
OOH광고학연구 |
7 |
4 |
2010 |
신문방송학
구매시점 광고에서의 제품브랜드 체험이 제품가치와 구매의도에 미치는 영향
The Effects of Brand Experiences in Point of Purchase Advertising on Value of Product and Purchase Intension
유통경영학회지 |
14 |
5 |
2011 |
무역학
종합슈퍼마켓의 소비자들의 구매경향별 POP광고반응에 관한 연구
A study on the P.O.P response for the buying trends of General Supermarket
유통과학연구 |
8 |
1 |
2010 |
산업/서비스경제
종합슈퍼마켓의 소비자들의 구매경향별 POP광고반응에 관한 연구
A study on the P.O.P response for the buying trends of General Supermarket
유통과학연구 |
8 |
1 |
2010 |
산업/서비스경제