지상파와 케이블TV 중복노출에 대한 연구
IMAD-ratings: Intermedia Average Duplication Ratings Between Network & Cable Television in Korea
한국광고홍보학보 |
12 |
2 |
2010 |
신문방송학
지상파와 케이블TV 중복노출에 대한 연구
IMAD-ratings: Intermedia Average Duplication Ratings Between Network & Cable Television in Korea
한국광고홍보학보 |
12 |
2 |
2010 |
신문방송학
텔레비전광고에 대한 소비자 인식구조 탐색
Exploring Young Consumers’ Cognitive Structure of TV Advertising
광고연구 |
88 |
2011 |
광고/홍보학
아파트 브랜드 광고 메시지의 크리에이티브 표현에 관한 연구 : 1990∼2000년대 텔레비전 광고를 중심으로
A Study of Creative Execution of Brand Apartment Advertising Message : Focusing on TV Advertising of the 1990s through 2000s
한국광고홍보학보 |
12 |
3 |
2010 |
신문방송학
아파트 브랜드 광고 메시지의 크리에이티브 표현에 관한 연구 : 1990∼2000년대 텔레비전 광고를 중심으로
A Study of Creative Execution of Brand Apartment Advertising Message : Focusing on TV Advertising of the 1990s through 2000s
한국광고홍보학보 |
12 |
3 |
2010 |
신문방송학