래더링 기법을 이용한 국립공원 탐방객의 추구가치체계 분석
Understanding National Park Visitors' Value System Using Laddering Technique
관광학연구 |
36 |
5 |
2012 |
관광학
국내 신문 구독자의 정치적 성향에 따른 신문상품 인지구조 연구: 가치-목적 사슬이론과 가치단계도(HVM)를 중심으로
A research of the cognitive structure of newspaper readers by political orientations: Analyses based on the theory of means-ends chain and HVM(Hierarchical Value Map)
언론과학연구 |
11 |
1 |
2011 |
신문방송학
Means-End Chain과 Laddering을 이용한 체험서비스의 가치측정에 관한 연구: 진주유등축제를 중심으로
A Study on The Customer Value Measurement of Emotional Service Using Means-End Chain and Laddering Methods
관광레저연구 |
22 |
3 |
2010 |
관광학
Means-End Chain과 Laddering을 이용한 체험서비스의 가치측정에 관한 연구: 진주유등축제를 중심으로
A Study on The Customer Value Measurement of Emotional Service Using Means-End Chain and Laddering Methods
관광레저연구 |
22 |
3 |
2010 |
관광학