학습장애아동 및 성인을 위한 전환교육연구의 질적지표에 의거한 분석
Evaluating Studies on Transition for Children or Adults with Learning Disabilities Based on Quality Indicators
학습장애연구 |
9 |
2 |
2012 |
교육학
질적지표에 의거한 학습장애 학생을 위한 수학중재연구 분석
Analysis on Intervention Studies in Mathematics for Students with Learning Disabilities based on Quality Indicators
학습장애연구 |
7 |
2 |
2010 |
교육학
질적지표에 의거한 학습장애 학생을 위한 수학중재연구 분석
Analysis on Intervention Studies in Mathematics for Students with Learning Disabilities based on Quality Indicators
학습장애연구 |
7 |
2 |
2010 |
교육학
자폐 범주성 장애 종합 프로그램의 개발 및 실행여건을 위한 제언: 전문가 심층면담을 중심으로
Suggestions for Developing and Implementing Comprehensive Programs for Students with Autism Spectrum Disorders: In-depth Interviews with Professionals
특수교육학연구 |
46 |
2 |
2011 |
교육학
증거기반 특수교육 실제에서 평가 조정의 의의와 원칙
The importance of assessment accommodations in the evidence-based special education practices
학습장애연구 |
7 |
2 |
2010 |
교육학
증거기반 특수교육 실제에서 평가 조정의 의의와 원칙
The importance of assessment accommodations in the evidence-based special education practices
학습장애연구 |
7 |
2 |
2010 |
교육학