올바른 학문으로서 교육학의 새 지평: 장상호 저『학문과 교육』 논평
The New Horizon of Educology as a Righteous Discipline: Critique on Sangho Chang's Discipline and Education
교육원리연구 |
15 |
2 |
2010 |
교육학
올바른 학문으로서 교육학의 새 지평: 장상호 저『학문과 교육』 논평
The New Horizon of Educology as a Righteous Discipline: Critique on Sangho Chang's Discipline and Education
교육원리연구 |
15 |
2 |
2010 |
교육학
중등학교 상황 속 고전시가 해석의 상대성에 관한 교육적 인식론의 시사점
The Implication of Educational Epistemology for the Relativity of Interpretation of Korean Classical Poetry in School
교육원리연구 |
15 |
2 |
2010 |
교육학
중등학교 상황 속 고전시가 해석의 상대성에 관한 교육적 인식론의 시사점
The Implication of Educational Epistemology for the Relativity of Interpretation of Korean Classical Poetry in School
교육원리연구 |
15 |
2 |
2010 |
교육학