국내․외 브랜드에 따른 커피전문점의 서비스품질이 고객만족과 행동의도에 미치는 영향력 비교에 관한 연구
The Comparison of Homemade and Foreign Coffee Shop Brands in Potential Effects of Their Service Quality on Satisfaction and Behavioral Intentions of Customers
호텔경영학연구 |
19 |
4 |
2010 |
관광학
국내․외 브랜드에 따른 커피전문점의 서비스품질이 고객만족과 행동의도에 미치는 영향력 비교에 관한 연구
The Comparison of Homemade and Foreign Coffee Shop Brands in Potential Effects of Their Service Quality on Satisfaction and Behavioral Intentions of Customers
호텔경영학연구 |
19 |
4 |
2010 |
관광학
스포츠이벤트의 서비스 환경, 관여도 및 정보탐색의 관계
The Relationship among Service Environment, Involvement, and Information Search in Sports Events
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
2 |
2010 |
체육
스포츠이벤트의 서비스 환경, 관여도 및 정보탐색의 관계
The Relationship among Service Environment, Involvement, and Information Search in Sports Events
한국스포츠산업경영학회지 |
15 |
2 |
2010 |
체육
시민만족도에 영향을 미치는 행정관리적 요인들 간의 구조적 관계분석: 경찰행정영역의 교통사고조사를 중심으로
A Structural Equation Model for Predicting Citizen Satisfaction with Traffic Accident Investigation
정책분석평가학회보 |
21 |
4 |
2011 |
정책학
홍보전시관 서비스환경과 관람만족이 국가이미지와 충성도에 미치는 영향: 2010 상하이 엑스포 한국관 방문 중국인 대상으로
The Effects of the Service Environment of Pavilion and Visitors’ Satisfaction on National Image and Loyalty: Focused on The 2010 World Exposition in Shanghai, China
호텔관광연구 |
14 |
3 |
2012 |
호텔/외식산업경영