A Global Brand of the Microsoft Company: 4Ps and PEST Analysis
마이크로소프트사의 글로벌 마케팅전략 연구
문화산업연구 |
10 |
2 |
2010 |
문화예술경영
A Global Brand of the Microsoft Company: 4Ps and PEST Analysis
마이크로소프트사의 글로벌 마케팅전략 연구
문화산업연구 |
10 |
2 |
2010 |
문화예술경영
한국문화콘텐츠의 해외시장 진출 전략에관한 실증 연구
An Empirical Study on Global Marketing Strategy of Korean Cultural Contents Industry
e-비즈니스연구 |
12 |
5 |
2011 |
무역학
중견기업의 글로벌마케팅 지원방안에 관한 연구
A Study on the Global Marketing Support for Medium Enterprises
사회과학연구 |
17 |
2 |
2010 |
기타사회과학일반
중견기업의 글로벌마케팅 지원방안에 관한 연구
A Study on the Global Marketing Support for Medium Enterprises
사회과학연구 |
17 |
2 |
2010 |
기타사회과학일반
CJ오쇼핑의 글로벌 마케팅 사례
A Case Study on Global Marketing of ‘CJ O Shopping’
아시아마케팅저널 |
13 |
4 |
2012 |
경영학
글로벌마케팅의 표준화-현지화 결정요인에 관한 실증 연구: 상황적응론 vs. 자원기반 관점 중심으로
What Determines Standardization vs. Adaptation in Global Marketing Program?: An Empirical Study with Contingency and Resource-based Views
국제지역연구 |
14 |
2 |
2010 |
경제학
글로벌마케팅의 표준화-현지화 결정요인에 관한 실증 연구: 상황적응론 vs. 자원기반 관점 중심으로
What Determines Standardization vs. Adaptation in Global Marketing Program?: An Empirical Study with Contingency and Resource-based Views
국제지역연구 |
14 |
2 |
2010 |
경제학