고객만족 포화 상황에서 마케팅 자원의 효율적 투자에 관한 이론적 연구
A Theoretical Study for Efficient Investing Marketing Resources under Saturation of Customer Satisfaction
마케팅연구 |
27 |
3 |
2012 |
경영학
온라인 쇼핑몰 환경에서 상품 광고와 판촉이 고객 감성과 충동구매에 미치는 영향
The Effects of Online Advertisements and Promotions on Customer's Emotions and Impulsive Buying
e-비즈니스연구 |
12 |
3 |
2011 |
무역학
이벤트 참가업체의 판촉과 방문자의 농식품 구매행위의 관계분석
Relationship between Agricultural Product Sales Promotion and Purchase of Visitors
농촌경제 |
33 |
3 |
2010 |
농업경제학
이벤트 참가업체의 판촉과 방문자의 농식품 구매행위의 관계분석
Relationship between Agricultural Product Sales Promotion and Purchase of Visitors
농촌경제 |
33 |
3 |
2010 |
농업경제학