Narrator as a Talking Book: Toni Morrison’s Jazz
“말하는 책”으로서의 화자: 토니 모리슨의 『재즈』
미국학 논집 |
42 |
1 |
2010 |
영어와문학
Narrator as a Talking Book: Toni Morrison’s Jazz
“말하는 책”으로서의 화자: 토니 모리슨의 『재즈』
미국학 논집 |
42 |
1 |
2010 |
영어와문학
‘대화적 자아’ 형성을 위한 대화의 원리 그리고 대화 속 도덕교육을 위한 대화의 모습들
The dialogical principles for the formation of ‘Dialogical Self’ and the figures of dialogue for ‘moral education in dialogue’
초등도덕교육 |
38 |
2012 |
윤리교육학
『노인과 바다』: 실존주의적 읽기
The Old Man and the Sea: An Existentialist Reading
현대영미어문학 |
28 |
4 |
2010 |
영어와문학
『노인과 바다』: 실존주의적 읽기
The Old Man and the Sea: An Existentialist Reading
현대영미어문학 |
28 |
4 |
2010 |
영어와문학
유아교육에서의 교육주체에 관한 현상학적 이해
Phenomenological approach to educational subject in early childhood education
아동교육 |
19 |
2 |
2010 |
유아교육
유아교육에서의 교육주체에 관한 현상학적 이해
Phenomenological approach to educational subject in early childhood education
아동교육 |
19 |
2 |
2010 |
유아교육