가격공정성이 커피전문점의 이미지와 구매의도에 미치는 영향
The Effect of Price Fairness on Coffee Shop Image, and Purchase Intention
Tourism Research |
35 |
2012 |
관광학
SPA형 패션 소매점의 VMD와 점포이미지 분석 - 서울∙경기지역 20대 여성을 중심으로 -
An Analysis on VMD and Store Image of SPA-typed Fashion Retail Store - Focused on 20s' Female residing Seoul and GyeongGi-Do Area -
한국디자인포럼 |
33 |
2011 |
디자인
소매업체의 서비스품질이 점포이미지와 점포애호도에 미치는 영향 - 식품안전성 지각의 조절효과를 중심으로 -
A Study on the Effects of the Service Quality of Retailer on the Store Image and Loyalty - Focusing on the Moderate Effect of Consumer's Food Safety Perception
전자상거래학회지 |
11 |
4 |
2010 |
경영학
소매업체의 서비스품질이 점포이미지와 점포애호도에 미치는 영향 - 식품안전성 지각의 조절효과를 중심으로 -
A Study on the Effects of the Service Quality of Retailer on the Store Image and Loyalty - Focusing on the Moderate Effect of Consumer's Food Safety Perception
전자상거래학회지 |
11 |
4 |
2010 |
경영학
레스토랑의 종업원이 점포 이미지 및 소비자 행동의도에 미치는 영향 - 비디오 시나리오 기법 활용 -
A Study on the Impacts of Restaurant Employees to Store Image and Behavioral Intentions
호텔경영학연구 |
19 |
4 |
2010 |
관광학
레스토랑의 종업원이 점포 이미지 및 소비자 행동의도에 미치는 영향 - 비디오 시나리오 기법 활용 -
A Study on the Impacts of Restaurant Employees to Store Image and Behavioral Intentions
호텔경영학연구 |
19 |
4 |
2010 |
관광학
중국 내 대형마트의 점포특성요인과 점포이미지 및 점포충성도와의 관계
The Relationships between Store-Related Factors, Store Image, and Store Loyalty for Discount Stores in China
마케팅논집(Journal of Marketing Studies) |
18 |
2 |
2010 |
사회과학
중국 내 대형마트의 점포특성요인과 점포이미지 및 점포충성도와의 관계
The Relationships between Store-Related Factors, Store Image, and Store Loyalty for Discount Stores in China
마케팅논집(Journal of Marketing Studies) |
18 |
2 |
2010 |
사회과학
지방도시에 입점하고 있는 종합슈퍼와 백화점에 대한 점포이미지 비교 분석
A Study of the Images of General Supers and a Department Store in a Local City
유통과학연구 |
10 |
6 |
2012 |
산업/서비스경제