스포츠센터 고객접점 서비스가 고객만족 및 구매 후 행동에 미치는 영향
The Influence of the Customer Service Encounter at Sports Centers on Customer Satisfaction and Post-Purchase Behavior
한국스포츠산업경영학회지 |
17 |
4 |
2012 |
체육
패션제품 중독구매성향이 구매 후 감정 및 행동에 미치는 영향
The Effect of Addictive Shopping Orientation on Post-purchase Emotions and Behaviors
경영과 정보연구 |
30 |
4 |
2011 |
경영학
골프 선수보증인이미지와 광고태도가 구매후행동에 미치는 영향
The Effect of Golfer Endorser Image and Advertising Attitude on Postpurchase Behavior
한국체육교육학회지 |
15 |
2 |
2010 |
체육교육학
골프 선수보증인이미지와 광고태도가 구매후행동에 미치는 영향
The Effect of Golfer Endorser Image and Advertising Attitude on Postpurchase Behavior
한국체육교육학회지 |
15 |
2 |
2010 |
체육교육학