전자상거래에 대한 중·고등학생의 소비자능력과 만족에 관한 연구 - 소비자의 긍정적 기대를 매개로
A Study on Middle and High School Students' Satisfaction about Electronic Commerce - By the Medium of Consumers' Positive Expectation-
전자상거래학회지 |
11 |
1 |
2010 |
경영학
전자상거래에 대한 중·고등학생의 소비자능력과 만족에 관한 연구 - 소비자의 긍정적 기대를 매개로
A Study on Middle and High School Students' Satisfaction about Electronic Commerce - By the Medium of Consumers' Positive Expectation-
전자상거래학회지 |
11 |
1 |
2010 |
경영학
농산물 품질에 대한 소비자 기대가 지각된 품질에 미치는 영향 - 상품정보와 판매자 신뢰의 조절효과를 중심으로 -
The Effect of Consumer Expectation On the Perceived Quality of Agricultural Products - Focusing on the Moderating Effects of Product Information and Seller Trust -
대한경영학회지 |
23 |
1 |
2010 |
경영학
농산물 품질에 대한 소비자 기대가 지각된 품질에 미치는 영향 - 상품정보와 판매자 신뢰의 조절효과를 중심으로 -
The Effect of Consumer Expectation On the Perceived Quality of Agricultural Products - Focusing on the Moderating Effects of Product Information and Seller Trust -
대한경영학회지 |
23 |
1 |
2010 |
경영학
불일치민감도가 소비자기대에 미치는 효과: 자기해석과 예상된 소비맥락의 조절효과
The Impact of Disconfirmation Sensitivity on Consumer Expectation: Moderating Effect of Self-construal and Anticipated Consumption Contexts
마케팅논집(Journal of Marketing Studies) |
19 |
4 |
2011 |
사회과학