인터넷 쇼핑몰의 구매 의도에 미치는 영향요인
A Study on the factors affecting Purchasing Intentions of Internet Shopping Mall
벤처창업연구 |
7 |
3 |
2012 |
창업/벤처기업
SNS 웹 사이트의 품질요인이 사용자 만족, 지속적 사용의도 및 구전의도에 미치는 영향에 대한 실증 연구
An Empirical Study on the Effects of SNS Website Quality Factors on the User Satisfaction, Intention of Continuous Use, and Intention of Words-of-Mouth
산업혁신연구 |
26 |
1 |
2010 |
경영전략/정책
SNS 웹 사이트의 품질요인이 사용자 만족, 지속적 사용의도 및 구전의도에 미치는 영향에 대한 실증 연구
An Empirical Study on the Effects of SNS Website Quality Factors on the User Satisfaction, Intention of Continuous Use, and Intention of Words-of-Mouth
산업혁신연구 |
26 |
1 |
2010 |
경영전략/정책
오픈마켓에서의 웹사이트 품질과 관계요인이 관계의 질, 전환장벽 및 재구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
A Study on the effect of the website quality and relationship factors on relationship quality, switching barrier and repurchase intention in open market
e-비즈니스연구 |
12 |
3 |
2011 |
무역학
온라인 여행사 웹 사이트 품질이 구매의사결정 및 구매행동에 미치는 영향 - 보안의식의 조절효과를 중심으로 -
A Study on the Effect of Website Quality of Online Travel Agency on Travelers' Purchasing Behavior: Focusing on the Moderating Effect of Security Awareness
관광학연구 |
36 |
8 |
2012 |
관광학
펜션 웹사이트 품질과 방문 후 행동간의 의사결정변수의 역할 검증 - 매개효과 Vs 조절효과를 중심으로 -
An Examination of the role of a decision-making variable between pension Website quality and post-visit behaviors: Focusing on mediating Vs moderating effect
관광연구 |
24 |
6 |
2010 |
관광학일반
펜션 웹사이트 품질과 방문 후 행동간의 의사결정변수의 역할 검증 - 매개효과 Vs 조절효과를 중심으로 -
An Examination of the role of a decision-making variable between pension Website quality and post-visit behaviors: Focusing on mediating Vs moderating effect
관광연구 |
24 |
6 |
2010 |
관광학일반
펜션웹사이트 품질이 펜션선택과 이용 만족도 및 추천의사에 미치는 영향: 방문객 구전과 기대․지각 차이의 조절효과를 중심으로
The Effect of Pension Web-site Quality on The Pension Selection, Satisfaction and Recommendation Intention: Focused on Moderating Effect of Visitors' WOM and Expectation-Perception Discrepancy
관광레저연구 |
22 |
1 |
2010 |
관광학
펜션웹사이트 품질이 펜션선택과 이용 만족도 및 추천의사에 미치는 영향: 방문객 구전과 기대․지각 차이의 조절효과를 중심으로
The Effect of Pension Web-site Quality on The Pension Selection, Satisfaction and Recommendation Intention: Focused on Moderating Effect of Visitors' WOM and Expectation-Perception Discrepancy
관광레저연구 |
22 |
1 |
2010 |
관광학
웹서비스품질이 사용자만족, 재이용의도, 구전의도에 미치는 영향: 중소병원 홈페이지의 신뢰와 몰입의 조절효과
The Effect of Web Service Quality on User Satisfaction, Reuse Intent and Word of mouth: Moderating Effect of Trust and Commitment in Small and Medium Size Hospital Homepage
대한경영학회지 |
23 |
3 |
2010 |
경영학
웹서비스품질이 사용자만족, 재이용의도, 구전의도에 미치는 영향: 중소병원 홈페이지의 신뢰와 몰입의 조절효과
The Effect of Web Service Quality on User Satisfaction, Reuse Intent and Word of mouth: Moderating Effect of Trust and Commitment in Small and Medium Size Hospital Homepage
대한경영학회지 |
23 |
3 |
2010 |
경영학