다단계판매 구매경험자의 소비자인식에 관한 연구
A Study of the Purchasing Experience Consumer Perception in Multi-level Marketing
소비자학연구 |
23 |
3 |
2012 |
경제학
부정적 온라인 구전 커뮤니케이션의 효과에 관한 연구
A Study on Effects of the Negative Online Word-Of-Mouth Communication
마케팅논집(Journal of Marketing Studies) |
19 |
4 |
2011 |
사회과학
GM Foods에 대한 소비자 지식과 소비자 인식 및 구매의도
Consumers' Knowledge, Perception, and Purchase Intention of GM Foods
소비자문제연구 |
|
38 |
2010 |
사회과학일반
의약품 표시와 소비자능력
Information on medication and consumer competency
소비문화연구 |
13 |
1 |
2010 |
기타사회과학일반
의약품 표시와 소비자능력
Information on medication and consumer competency
소비문화연구 |
13 |
1 |
2010 |
기타사회과학일반
시간적 거리감 (Temporal Distance)과 소비자 지식이 제품 태도에 미치는 효과 연구
A Study on The Effects of Temporal Distance and Consumer Knowledge on Product Attitude
광고학연구 |
21 |
1 |
2010 |
신문방송학
시간적 거리감 (Temporal Distance)과 소비자 지식이 제품 태도에 미치는 효과 연구
A Study on The Effects of Temporal Distance and Consumer Knowledge on Product Attitude
광고학연구 |
21 |
1 |
2010 |
신문방송학
대학생의 소비자교육수준 분석
An Analysis On Consumer Education Levels Of Collegian
교육재정경제연구 |
19 |
1 |
2010 |
교육학
대학생의 소비자교육수준 분석
An Analysis On Consumer Education Levels Of Collegian
교육재정경제연구 |
19 |
1 |
2010 |
교육학
소비자 지식이 사고체계와 온라인 탐색경향에 미치는 영향: 제품가격의 조절효과를 중심으로
The Effects of Consumer Knowledge on Thinking Systems and Online Information Search Patterns: The Moderating Role of Product Price
소비자학연구 |
23 |
1 |
2012 |
경제학