핵심 서비스품질과 관계혜택이 고객의 이탈의도와 추천의도에 미치는 영향에 관한 연구 - 고객만족과 전환장벽을 매개로-
The Impact of Core Service Quality and Relational Benefit on Customer Defection and Recommendation Intentions through Customer Satisfaction and Switching Barrier
마케팅관리연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학
핵심 서비스품질과 관계혜택이 고객의 이탈의도와 추천의도에 미치는 영향에 관한 연구 - 고객만족과 전환장벽을 매개로-
The Impact of Core Service Quality and Relational Benefit on Customer Defection and Recommendation Intentions through Customer Satisfaction and Switching Barrier
마케팅관리연구 |
15 |
1 |
2010 |
경영학
여행업 영업사원의 전직에 따른 신뢰, 애호도, 부정적 행동의도의 구조적 관계
An Analysis on Structural Relations of The Customer Trust, Loyalty and Negative Behavior Intention in Travel Agencies' Salespeople Turnover
관광레저연구 |
22 |
6 |
2010 |
관광학
여행업 영업사원의 전직에 따른 신뢰, 애호도, 부정적 행동의도의 구조적 관계
An Analysis on Structural Relations of The Customer Trust, Loyalty and Negative Behavior Intention in Travel Agencies' Salespeople Turnover
관광레저연구 |
22 |
6 |
2010 |
관광학
고객만족과 고객충성도 간의 관계 - 비선형성과 전환장벽의 조절효과-
The Relationship between Customer Satisfaction and Customer Loyalty - Considering Nonlinearity of those Relationship and Moderating Effect of Switching Barriers -
마케팅관리연구 |
15 |
2 |
2010 |
경영학
고객만족과 고객충성도 간의 관계 - 비선형성과 전환장벽의 조절효과-
The Relationship between Customer Satisfaction and Customer Loyalty - Considering Nonlinearity of those Relationship and Moderating Effect of Switching Barriers -
마케팅관리연구 |
15 |
2 |
2010 |
경영학