한․중 소비자들의 문화적 차이에 따른 맞춤서비스 평가에 대한 연구
The Evaluation of Customized Services by Cultural Differences between Korean and Chinese Customers
Journal of China Studies |
9 |
2010 |
중국
한․중 소비자들의 문화적 차이에 따른 맞춤서비스 평가에 대한 연구
The Evaluation of Customized Services by Cultural Differences between Korean and Chinese Customers
Journal of China Studies |
|
9 |
2010 |
중국
21세기 새로운 현실에서 Relationship Marketing의 진화: 디지털 뉴미디어 환경의 보편화와 고객 참여의 고도화를 중심으로
Evolution of Relationship Marketing in the New Reality: Focused on the Pervasiveness of Digital New Media and the Enlargement of Customer Participation
아시아마케팅저널 |
13 |
4 |
2012 |
경영학
관계발전과정에서 고객참여행동과 시민행동의 역할에 관한 연구
The Roles of Customer Participation Behavior and Citizenship Behavior in the Relationship Development
마케팅연구 |
25 |
1 |
2010 |
경영학
서비스 접점에서의 고객참여, 그 자발적 결정요인과 서비스 품질에의 영향 : 자기결정성이론을 중심으로
A study on the voluntary determinants of customer participation and effects on service quality in service encounter - focused on self-determination theory -
소비문화연구 |
13 |
2 |
2010 |
기타사회과학일반
서비스 접점에서의 고객참여, 그 자발적 결정요인과 서비스 품질에의 영향 : 자기결정성이론을 중심으로
A study on the voluntary determinants of customer participation and effects on service quality in service encounter - focused on self-determination theory -
소비문화연구 |
13 |
2 |
2010 |
기타사회과학일반
서비스 고객참여의 영향요인과 결과변수에 관한 연구 - 고객참여수준에 따른 서비스 산업의 조절효과를 중심으로-
A Study on Factors and Consequents of Customer Participation in Service - Focused on moderator effects of the service industry -
마케팅관리연구 |
15 |
2 |
2010 |
경영학
서비스 고객참여의 영향요인과 결과변수에 관한 연구 - 고객참여수준에 따른 서비스 산업의 조절효과를 중심으로-
A Study on Factors and Consequents of Customer Participation in Service - Focused on moderator effects of the service industry -
마케팅관리연구 |
15 |
2 |
2010 |
경영학
로열티 프로그램이 고객 참여와 소비자-브랜드 관계에 기초한 관계형 시장 행동에 미치는 영향 : 프랜차이즈 회원제 휘트니스클럽을 대상으로
The Marketing Effect of Loyalty Program on Relational Market Behavior : Focusing in Franchise Membership Fitness Club
유통연구 |
17 |
2 |
2012 |
경영학
소매서비스업에서 고객참여행동 수준에 관한 연구
The Level of Customer Participation in Retailing Service
경영과 정보연구 |
30 |
3 |
2011 |
경영학
서비스 생산과정에서 고객참여가 고객만족 및 결과변수에 미치는 영향에 관한 연구 -패밀리 레스토랑을 대상으로-
Study on the Influence Customer Participation in Service Production Process has on Customer Satisfaction and Consequence Variables -Subjecting Family Restaurant-
마케팅논집(Journal of Marketing Studies) |
18 |
1 |
2010 |
사회과학
서비스 생산과정에서 고객참여가 고객만족 및 결과변수에 미치는 영향에 관한 연구 -패밀리 레스토랑을 대상으로-
Study on the Influence Customer Participation in Service Production Process has on Customer Satisfaction and Consequence Variables -Subjecting Family Restaurant-
마케팅논집(Journal of Marketing Studies) |
18 |
1 |
2010 |
사회과학
서비스 접점에서 고객참여와 만족간의 관계
A Study on the Relationship between Customer Participation and Satisfaction in the Service Encounter
대한경영학회지 |
24 |
4 |
2011 |
경영학
온라인 쇼핑몰에서 고객참여가 과정품질과 결과품질, 서비스가치 및 온라인 구전효과에 미치는 영향
The Effects of Customer Participation on Process/Output Quality, Service Value, and e-WOM
e-비즈니스연구 |
11 |
5 |
2010 |
무역학
온라인 쇼핑몰에서 고객참여가 과정품질과 결과품질, 서비스가치 및 온라인 구전효과에 미치는 영향
The Effects of Customer Participation on Process/Output Quality, Service Value, and e-WOM
e-비즈니스연구 |
11 |
5 |
2010 |
무역학
이용동기와 참여수준이 온라인 서비스회복 성과에 미치는 상호작용 효과 분석
The Interaction Effects of Usage Motivation and Customer Participation Level on On-line Service Recovery Outcomes
고객만족경영연구 |
12 |
2 |
2010 |
경영학
이용동기와 참여수준이 온라인 서비스회복 성과에 미치는 상호작용 효과 분석
The Interaction Effects of Usage Motivation and Customer Participation Level on On-line Service Recovery Outcomes
고객만족경영연구 |
12 |
2 |
2010 |
경영학